lørdag den 8. september 2012

Triple challenge - dag 2

Besluttede mig igen for at lave et look for første gang. Et look jeg længe har ønsket at prøve faktisk, nemlig sneakers. Det slap jeg da egentlig nogenlunde heldigt fra.

Venstre hånd





















Højre hånd





















Farver brugt:
Gosh - Nero
La Femme - 126
Depend - 291



















Off topic: Har lige fået nailmail, mens jeg sad og lavede dette blogindlæg. Den første af mine ebay bestillinger er nået frem (fra Polen), og samtidig er det også min første China Glaze neglelak nogensinde, så jeg glæder mig rigtig meget til at prøve den. Farven hedder Your Touch, og jeg faldt fuldstændig for den i min søgen efter en ny brun lak. Er den ikke flot?
















Mere off topic: Efter pakkeposten kom det almindelige postbud, og han havde også nail mail med til mig. Endnu en bestilling fra ebay (fra Hong Kong) og endnu en China Glaze lak.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare godt ud(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor 3 læsere hver vinder en smuk halskæde(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-12.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan godt lide konceptet i din blog. Er selv indehaver af "Svendborg mini zoo", som vi plejer at kalde vores hjem, da vi har rigtig mange dyr. :-)

      Slet