lørdag den 22. september 2012

Saftigt blomstertræ med fugle omkring

Der har været godt gang i den hele dagen. Ud over forskelligt rengøring var jeg også en tur i Silvan efter vores lampe, og jeg har lavet saft og været lidt kreativ. De to sidstnævnte ting vil jeg vise frem.

Jeg er blevet helt glad for at lave saft, efter jeg prøvede første gang i sidste uge. I dag har jeg lavet en rød saft bestående af jordbær, hindbær, ribs, brombær, solbær og blåbær.





















Jeg har også pyntet badeværelsesdøren. Først med et nøgent træ og så efterfølgende blomster og fugle på. Blitzen ville bare ikke være min ven, lige gyldigt om jeg tændte eller slukkede lampen i gangen, trak gardinet bag mig for eller fra, så I må tage til takke med lyset på billedet.





















Til sidst vil jeg lige gøre opmærksom på den GIVE AWAY, jeg har kørende for tiden. Den kører frem til mandag morgen, så du har et par dage til at nå det endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar