fredag den 28. september 2012

Review på soakers

Så fik jeg testet de soakers, der kom med posten i går.

I går lagde jeg to halvtykke lag af Metallic 4 Life lakken fra OPI (sort lak med glimmer), og i dag skulle det så af igen. Jeg brugte neglelakfjerner fra Coop, som i forvejen ikke er en særlig god neglelakfjerner, da jeg altid skal skrubbe ekstra bare for at fjerne normal neglelak, men 5 minutter med fingrene nede i mine soakers med neglelakfjerneren i, og glimmerlakken var af. Ingen misfarvninger på fingrene efter den sorte lak. Genbrugte de 5 soakers med neglelakfjerner i til hånd nr 2, og det tog også 5 minutter, og så var de negle også rene. Heller ingen misfarvninger fra den sorte lak der. Jeg er tilfreds.
















NOTD blev en simpel lysegrå. Skal til badminton i aften, så det gør ikke noget, at neglene er lidt kedelige.





















Depend - 250

1 kommentar:

  1. Det var da smart med de soakers der! glimmerlak er et helvede at skulle fjerne!

    SvarSlet