søndag den 23. september 2012

Pink smølf

Jeg har lavet negle på både min svigerinde Marie og mig selv her til aften. Marie ville gerne have orange negle med en guld kant, men efter lillefingeren ombestemte hun sig og ville have blomster. Jeg er temmelig nybegynder inden for blomsterområdet, men Marie var insisterende, når jeg nu selv havde efterlyst flere hænder at øve mig på, så kunne jeg jo lige så godt øve mig med et nyt look også. Hehe, min kloge og søde svigerinde.


















Mit eget look er grunden til overskriften. Det er nemlig en pink og en smølfe-blå sat sammen med hjælp fra lidt tape.





















Igen gør jeg lige opmærksom på min GIVE AWAY som kører indtil i morgen formiddag, når jeg er stået op. Du kan nå det endnu hen over natten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar