mandag den 10. september 2012

Pakkeleg

Jeg har tilmeldt mig en pakkeleg gennem http://mizzzims.blogspot.dk/ og har byttet pakker med hende.

I pakke fra hende fik jeg tilsendt disse ting:
En stampingplade (skyndte mig på ebay og bestille en stamper så jeg kan bruge pladen)
Nogle flotte ørestikker (tror måske de er hjemmelavede - flotte er de i hvert fald)
Hjerteformede, blå rhinestones (wee, elsker rhinestones)
















Det er nu min tur til at fortsætte pakkelegen. De to første der skriver en kommentar omkring, at de gerne vil lege med, skal jeg bytte pakker med. Når de to har byttet pakker med mig, skal de fortsætte den på deres blog på samme måde. Så kom frisk folkens! Husk på at det ikke skal være dyre pakker men bare en eller anden lille ting, I måske har liggende i hjemmet.

Off topic: Vi skal i Odense zoo i dag, og derfor skulle neglene lige være "dyre venlige". Valget faldt på at lave larver.


2 kommentarer:

  1. Er glad for at se min pakke nåede frem. Øreringene er rigtig nok hjemmelavede. De er en del af alle de neglelaksmykker jeg har været i gang med at kreere. Ups, at jeg fik lokket dig ud i stamping :)

    kh
    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt okay. Har faktisk ofte overvejet at få startet op på stamping, men det er altid bare blevet ved tanken. Du gav mig bare skubbet i den rigtige retning, og det blev i alt kun 9,33 kr (gratis fragt) for at bestille et startsæt på Ebay, så det er jo ingenting.

      Slet