tirsdag den 11. september 2012

Miss Fortune

Som nævnt i mit indlæg med WOW parodier, så er jeg ikke helt færdig med parodier, selv om jeg ikke spiller WOW (World Of Warcraft) længere. Dette kunne jeg med sikkerhed sige, da denne parodi allerede var lavet dengang, men da den ikke tilhører WOW, synes jeg, den skulle have sit eget blog indlæg. Mellem jul og nytår begyndte jeg at spille LOL (League Of Legends), og den første karakter jeg faldt for i det spil var Miss Fortune. Hun var desværre en af de dyreste karakterer at købe, så jeg måtte spille mange kampe for at spare penge op in game til at købe hende. Da hun endelig blev købt, lavede jeg denne sang bagefter.


Ohh wooaahhh
Ohh wooaahhh
Ohh wooaahhh

You know I want you
You are my love
Just shoot whatever
And I'll go wild
I want your guns
And your bullets
And we would never ever ever be apart

I saved up money
To be with you
You and me
The perfect team
There's no one other
Just fire me up
My true love, will you marry me

You are Miss Fortune, Fortune, Fortune, uuuh
Miss Fortune, Fortune, Fortune, uuuh
Miss Fortune, Fortune, Fortune, uuuh
I knew you'd always be mine
You are Miss Fortune, Fortune, Fortune, uuuh
Miss Fortune, Fortune, Fortune, uuuh
Miss Fortune, Fortune, Fortune, uuuh
I knew you'd always be mine

And now we run together
And I just can't believe you're finally mine
And we just play it cool
And slay them all
I'll buy you anything
All the items you need
'Cause I'm in pieces
If you're not there
If another summoner has taken you
I'm going down, down, down, down
If I don't have you around

You are Miss Fortune, Fortune, Fortune, uuuh
Miss Fortune, Fortune, Fortune, uuuh
Miss Fortune, Fortune, Fortune, uuuh
I knew you'd always be mine
You are Miss Fortune, Fortune, Fortune, uuuh
Miss Fortune, Fortune, Fortune, uuuh
Miss Fortune, Fortune, Fortune, uuuh
I knew you'd always be mine

Miss Fortune:
"Sure you can handle me, summoner?"
"You got dangerous eyes. I like that."
"Don't get cocky. I got a good feeling about this."
"Ha ha ha..."

You are Miss Fortune, Fortune, Fortune, uuuh
Miss Fortune, Fortune, Fortune, uuuh
Miss Fortune, Fortune, Fortune, uuuh
I knew you'd always be mine
You are Miss Fortune, Fortune, Fortune, uuuh
Miss Fortune, Fortune, Fortune, uuuh
Miss Fortune, Fortune, Fortune, uuuh
I knew you'd always be mine

I'm in love
Now I'm in love
Now I'm in love
Now I'm in love
In love

Ingen kommentarer:

Send en kommentar