fredag den 14. september 2012

Miss Butterfly fandt en treasure chest med saft

Ja, undskyld den dårlige overskrift, men jeg ville hellere forsøge med en lidt sjovere sætning med alle hovedordene i, frem for bare at kalde den "Miss Butterfly, Treasure chest, saft". For det er nemlig hele tre ting, jeg vil blogge om i dag.

I går aftes besluttede jeg mig for at prøve de tre mini lakker fra Miss Butterfly, som jeg købte i en samlet pakke i går.


















Allerede da jeg købte pakken, sagde jeg til kæresten, at jeg ikke mente, den lyserøde ville være noget for mig, og det havde jeg ret i.





















Den grå og den lille var jeg først i tvivl omkring, men efter at have ladet dem sidde i nogle timer og kigget på dem, så begyndte jeg faktisk at åbne mere og mere op for dem.






















Den lyserøde har jeg i dag sendt med som en gave til en pige, som har købt nogle andre lakker af mig i lyse nuancer også, så jeg håber, hun bliver glad for den. Den grå og den lilla får lige nu lov til at blive boende herhjemme. Alle tre lakker har fået to lag på disse billeder.

Jeg har byttet lak med denne anden blogger, og i dag modtog jeg lakken fra hende af.
China Glaze - Treasure chest





















Jeg har ingen forståelse for, at hun ikke ville være ejer af den mere. Den skinner så flot, når den bliver holdt op i lyset. Desværre var mit kamera ikke enig i at fange det flotte skinnende look på den.






















Til sidst vil jeg køre lidt off topic: saft. Jeg har nemlig lavet saft for første gang i mit liv. Kæresten og jeg havde været ude og plyndre et blommetræ, så i går lavede jeg blommesaft.





















Det blev en succes, så min mor kom i dag med en masse brombær til mig, så jeg kunne prøve at lave brombærsaft også, og det har jeg lige stået og lavet, før jeg satte mig ned for at lave dette blog indlæg.





















Glæder mig til det er kølet af, så jeg kan smage, om det også er blevet et hit.

4 kommentarer:

  1. undskyld jeg spørger, men er det ikke noget meget grumset saft?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, blommesaften var, men jeg fik det hældt igennem en si senere på aftenen, så det blev flydende. Brombærsaften er ikke grumset, så hvis det ser grumset ud, så snyder billedet altså.

      Slet
  2. Sikke nogle skønne lakker.
    Kan virkelig godt lide farven på den sidste med glimmer(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor der bliver fundet 3 vindere(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-12.html

    SvarSlet
  3. Hehe, CG Treasure Chest har jeg netop skrevet på min ønskeliste da jeg så den på google :-p

    SvarSlet