søndag den 2. september 2012

Mine WOW parodier

Min første kreative side jeg vil vise frem er mine WOW parodier. Jeg spillede WOW (World Of Warcraft) i 6 år, og i den tid kom der en del parodier på bordet. Jeg spiller ikke WOW længere, og der bliver derfor ikke lavet flere parodier om det spil. Dermed ikke sagt at jeg er fuldstændig færdig med parodier generelt.

BOOST US IN ST
 


COME TO DEADMINES
 


FIREMAGE, THE WAY TO BE
 


GUILD ON DOOMHAMMER
 


HE IS JEALOUS
 


HE KNEW THAT I KILLED HORDE
 


HE'S CALLING OUT AGAIN
 


I KISSED A GNOME
 


IT SHIVERS DOWN MY SPINE
 


NATUREWAR, I LOVE YOU
 


NAXX
 


NO HORDE TODAY
 


OUR LEADERS ARE SO COOL
 


PATHETIC GNOME ROGUE
 


TAKE DOWN SUPREMUS
 


TRITIANE IS HOT
 


YESTERDAY (IN MOUNT HYJAL)
(Skrevet af Wizbone)
 


Jeg har hentet alle sangene fra youtube, hvor jeg i forvejen havde uploadet dem, da det tog al for lang tid at få denne side til at uploade dem direkte fra min computer. Der er tekster til alle sangene på deres originale pladser på youtube.

INGEN af disse sange skal tages seriøse! Jeg skriver lige dette, da jeg før desværre har oplevet, at folk troede, jeg mente det, jeg sang, og så fik jeg nogle svinere smidt i hovedet pga det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar