tirsdag den 4. september 2012

HOT - mandarin

HOT havde fri fragt i deres webshop i weekenden, så jeg skyndte mig at bestille den orange lak kaldet Mandarin, som i forvejen stod på min ønskeseddel. Den modtog jeg i dag med posten.





















Det er ikke den bedste lak, jeg har arbejdet med, men skam heller ikke den dårligste. Det tog to lag at få den til at dække, så det er jo ikke så galt.










































For ikke at lave to forskellige blogindlæg i træk, vælger jeg lige at dele min jubel i dette blogindlæg også, selv om det ikke er neglerelateret. En drøm er nemlig gået i opfyldelse for mig i dag. Et jordegern er endelig blevet en del af Svendborg mini zoo. Jeg har drømt om at få et jordegern i rigtig mange år nu, og den drøm blev realiseret i dag. Jeg bobler af glæde indvendig.

Min dejlige dreng Peanut (det er ikke let at tage billede af et dyr med så meget krudt i røven)

2 kommentarer:

  1. Nååååhr, hvor er han bare sød!!! Skal han ha' en kæreste på et tidspunkt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, min veninde spurgte tidligere her til aften, om han ikke skulle på date med hendes kusines jordegern, når han bliver ældre. Men nej, han bliver holdt solo. Han er mit første jordegern, og ifølge de dygtige jordegern-folk på nettet og i bøgerne, så skal man være meget erfaren med jordegern, før man begynder at holde dem flere sammen. Desuden råder de gerne til et ret stort område, når man holder dem sammen.

      Slet