mandag den 10. september 2012

Et træ med fugle + en positiv overraskelse

Ville lige være lidt kreativ her til aften og besluttede mig for at lave dette træ med fugle i. Idéen kom af, at jeg fandt en skabelon på fuglene, og så kom jeg pludselig i tanke om en opgave i billedkunst (dengang hed det formning) i en af de små klasser i folkeskolen, hvor vores lærer lavede et kæmpe træ, og så skulle vi alle sammen lave en fugl hver i forskellige farver, som kom op i træet.


















Efter dette projekt tændte jeg computeren for at uploade billederne, og der blev jeg mødt af en positiv overraskelse. Jeg har nemlig vundet en konkurrence på Luxbeauty's facebookside. Jeg har vundet et sæt magnetlakker til en værdi af 399 kr af mærket Deborah Lippmann. Det er altså ret vildt. Jeg kunne vælge mellem pakkerne Steal My Kisses og Nails Of Steel.
























Efter at have kigget på begge sæt et stykke tid og googlet lidt rundt på billeder af dem, endte jeg med Nails Of Steel. Den røde trak bare lidt for meget. Dette bliver mine første magnetlakker, så jeg starter med en god stil. ;-) Det bliver også mine første Deborah Lippmann lakker.

Jeg ser frem til at modtage sættet.

1 kommentar:

  1. glæder mig til at se billeder, og endnu engang tillykke med den fine præmie :)

    kh
    Simone

    SvarSlet