mandag den 17. september 2012

Et lilla look

Jeg købte jo Gasoline lakken fra Gosh i sidste uge. Den er lidt tynd i det i forhold til andre lakker, og jeg tænkte derfor, at den sikkert kunne være vældig pæn hen over en lysere lilla, og så efterfølgende pifte looket op med lidt glimmer og rhinestones. Målet var at lave et lilla look, som kan bruges til festlige sammenkomster, og jeg er faktisk tilfreds.

Til dette look skal du bruge:
MUA - Shade 24
Gosh - 541 Gasoline
Wet n Wild - E469 Halucinate
Der skal også bruges rhinestones, men jeg glemte at tage et billede af dem. I bund og grund kan alle rhinestones bruge. Bare find nogle farver eller former, som du selv synes matcher det færdige look.




















Læg før et lag af MUA lakken.





















Læg et lag af Gosh lakken.





















Læg et lag af Wet n Wild lakken.

Påfør en enkelt rhinestone tæt mod det ene hjørne af neglen. Min plan var at lægge de gule rhinestones, da de for nylig kom med posten, men det viste sig, at firmaet havde sendt to større, hvide rhinestones med, som gemte sig nede i posen, og jeg synes, de var så flotte, at de også blev en del af looket.
























And you're done. :-) Hvad synes I? Det er helt okay, hvis I synes, det er grimt. Jeg selv er tilfreds.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar