torsdag den 20. september 2012

Effie Trinket negle

Jeg har netop forsøgt mig med at lave Effie Trinket negle, som de er lakerede under udvælgensen af ungerne i Hunger Games. Ikke fordi jeg synes, at filmen var specielt god, og jeg havde sådan set heller ikke hørt om bøgerne, før folk tændte helt over, at der kom en film, men det er en helt anden diskussion. Jeg synes, hendes negle var fede, og derfor var det fedt at snuble over en tutorial på dem på youtube for flere måneder siden. Jeg har bare ikke turdet prøve før nu.

Til dette look har jeg brugt:
Wet n Wild - E420B Lavendar pearlscent
Gosh - 554 Gold
En svamp





















Læg før Lavendar Pearlscent lakken. To lag skal til for at dække.





















Svamp derefter Gold lakken på af tre omgange. Første gang skal det svampes halvvejs op af neglen. Anden gang skal der svampes halvvejs i det område, der allerede er svampet. Tredje gang skal der kun svampes på neglespidserne. Og så er looket færdigt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar