onsdag den 5. september 2012

Diverse kreative input

Jeg laver lige et lidt hulter til pulter blogindlæg med diverse kreative ting, jeg har lavet over det sidste stykke tid. Jeg er måske ikke jordens mest dygtige menneske, men som en engang sagde: "Kreativitet er jo mange ting." Jeg håber, I vil tage godt imod de forskellige ting.

Adventskrans fra 2010
















Advenstskrans fra 2011
















Flettede hjerter fra 2011 - lavet sammen med min ven Rasmus
















































Dansende nissepiger fra 2011
































Tegnet ansigt fra oktober 2011





















Skovens dyr tegnet af fra nogle småkageforme, klippet ud og malet med tusser fra december 2011
















Og så går vi over til tingene, jeg har lavet i år. Jeg begyndte midt i december sidste år at føle et stort behov for at lave flere kreative ting, og jeg har derfor lavet en del mere i år end normalt. Jeg sorterer det efter månederne i år.

JANUAR:

Gnaverhus - mit første forsøg med at bygge med ispinde, derfor det meget enkle design
















Gnaverhus - bygget til min fedthalemus Ninja
















Gnavertunnel
















Genbrugsengle - lavet af et flødebollekarton

































FEBRUAR:

Kirke
















Slik-collage































Sæbe
















Tegning af Cassiopeia (League of Legends figur) - et klart bevis på at jeg ikke bør forsøge at tegne





















Chokoladekage - lavet sammen med min ven Rasmus

















MARTS:

Påskedekoration
































Gnaverhus - bygget til mit pindsvin Valdemar
















Blade og blomster på papir
































































MAJ:

Sæbe
















Skovkage
















Hjerteformede og dekorerede småkager
















Dekorationer

















































































JUNI:

Blomsterkrans og blomsterarmbånd
































Får
































































Kort til en navngivelses-fest
















Armbånd



















JULI:

Dekoration
















Rotte-uro


















AUGUST:

Blomster-eng


















Buegang med blomster og fugle

















SEPTEMBER:

Armbånd



















Halskæde


















Det var så det.

Jeg undskylder for, at nogle billederne er blevet slørede. Jeg havde dem ikke liggende på min computer, så jeg hentede dem ned fra min facebookmappe, og af en eller anden mærkelig årsag valgte den at gøre halvdelen af billederne halv størrelse end de andre, og når jeg så gjorde dem større herinde, blev de automatisk slørede. Jeg kan desværre ikke gøre noget ved dette problem.

Anyway, jeg håber, I har kunnet lide nogle af de ting, jeg har lavet. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar