torsdag den 30. august 2012

GIVE AWAY: vind en Wet n Wild lak

Jeg har besluttet mig for at lave min første give away. Præmien er ikke sponsoreret af firmaet selv men betalt ud af egen lomme.

Neglelakken du kan vinde er "Private Viewing" fra Wet n Wild.






















For at være med i konkurrencen skal du efterlade en kommentar med hvilken dag fra min 30 dages challenge, du bedst kunne lide designet fra. Jeg har netop afsluttet den challenge i dag, så det er bare at gå i gang med at kigge de sidste 30 blog indlæg igennem. Derudover SKAL du efterlade din mail adresse i kommentaren også. Er der ingen mail adresse, kan jeg ikke få fat i dig, og du vil blive udeladt fra konkurrencen.

Dette er en hurtig konkurrence, så den kører kun i morgen. Den vil slutte i morgen aften kl 24. Lørdag formiddag vil jeg trække en vinder og sende en mail til personen. Har jeg ikke hørt fra personen inden 24 timer, vil jeg trække en ny, så vær obs på at tjekke din mail på lørdag.

17 kommentarer:

  1. Uha det svært at vælge, syns du har lavet mange fede. men dag 7, sort/hvid syns jeg var ret seje. :)

    Jane-mig@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg syntes sgu at dem der var inspired by tutorial var flottest :) Der er rigtig mange fede iblandt, og jeg kunne se at du have en neglelak fra LP :) Jeg har en enkelt af dem og jeg elsker den virkelig!
    Og seriøst hvor ser den neglelak du udlover lækker ud, jeg ejer desværre ingen wet n wild endnu, ingen butikker i nærheden fører dem :(

    charlotte.arli-bendtsen@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg eeeeelsker dag 15! - total feminint og ja delikat :)

    (Havde dine vandmænd været en del af de 30 dage, så havde min "stemme" klart ligget der, for de var über nuttede!)

    m.olsen92@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg kan bedst lide dag 21 - inspireret af en farve. Det slap du rigtig, rigtig godt fra, og så er det jo lækre farver :D

    Godt gået at du laver en give-away af egen lomme - det viser sgu noget vilje og lyst til at dele din passion.

    mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  5. Først og fremmest vil jeg sige at jeg har fået utrolig meget inspiration til hvordan jeg i fremtiden kan dekorere mine negle, tusind tak for det :)

    Challenge nr. 7 er min favorit, den er utrolig flot og elegant og passer rigtig godt til den lille sorte kjole SL alle piger har hængende i skabet.

    Mhk1970@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg er helt vil med dag 13, hvor du har malede mariehøns, de er så kære! :D

    marianneandersen333@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Hej sødeste Missy :D

    Jamen jeg er VILD med æble designet, altså dag 30 :D!

    MVH
    Pia L. / www.moenneberg.blogspot.com
    Pialyng@live.dk

    SvarSlet
  8. Jeg synes bedst om dag 15: delikat. Det var virkelig en yndig mani. Kunne være jeg også skulle forsøge mig med nogle rhinstones på et tidspunkt.

    kh
    Simone
    culparmaiel@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg kan rigtig godt lide Dag 15 - delikat.
    Den er rigtig "delikat" og noget jeg helt sikkert selv skal prøve mig med en dag!

    MvH Katrine
    katte.binns@gmail.com

    SvarSlet
  10. Dag 13 er rigtig sød - Like :)

    /Marie
    marielight1984@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg kan rigtig godt lide dag 13, inspireret af et dyr. Rigtig sød :D
    Maria Jakobsen
    http://leetlacquer.blogspot.dk/
    mariabjakobsen@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Min favorit er klart dag 15, den søde og feminine delikate inspireret :-)

    Musvit84@gmail.com

    Hilsen Louise

    SvarSlet
  13. som flere af de andre er min favorit dag 15. Det bliver helt sikkert et look jeg kommer til at tyvstjæle en dag :)

    min mail er maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg kan allerbedst lide din dag 19 (med himmelrummet) og dag 13 (mariehøner). De var rigtige flotte - men det var de andre nu også! :-)

    Kathrine / kathrine2709@gmail.com

    SvarSlet
  15. Dag 30: inspireret af en tutorial
    Det er barre SUPER godt lavet! Klart min favorit!
    Jeg er dog også ret vild med dag 7 (sort og hvid) og dag 11.

    Sofie / sofie_nuser@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Dag 30 :) min mail: Gitte212004@hotmail.com

    SvarSlet
  17. 15 er jeg mest vild med. Likis@hotmail.com. men de er nu alle rigtig fine.

    SvarSlet