søndag den 5. august 2012

30 dages challenge - dag 5: blå

Så nåede jeg til blå. Jeg valgte denne yndige smølfefarve, da det er den lyseste blå, jeg har stående, og jeg mente, den ville matche godt til de mørkeblå rhinestones, jeg har. Og jeg havde ret. Jeg synes selv, det er et enkelt men stadig sødt design, jeg har fået lavet.

Og en lille sjov off topic detalje: Denne farve er identisk med letmælkkartonfarven fra Arla. Var i Spar for lidt side og købte en mælk, og mine negle blendede bare helt ind i kartonen.

Venstre hånd





















Højre hånd





















Farve brugt:
Depend - 295

4 kommentarer:

  1. Ej hvor er det sjovt! Hvis nogen havde sagt "Jeg har sådan en letmælksblå neglelak", så ville jeg have troet, at vedkommende var farveblind :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det sjove er så, at jeg faktisk ER farveblind ved visse lyse nuancer af blå, grå og lilla, men denne blå er mørkere end den nuance, jeg ikke kan se korrekt. Og jeg havde også min kæreste, som stod og grinte over, at mine negle blendede fuldstændig ind i kartonet, så den er god nok. ;-)

      Slet
  2. Fedt nok! De er dejlig simple men rigtig fine :-D fed off-topic-detalje!

    milleme.blogspot.com

    SvarSlet