onsdag den 29. august 2012

30 dages challenge - dag 29: inspireret af det overnaturlige

Det overnaturlige er et emne, jeg går meget op i. Jeg har en del bøger stående i bogreolen omkring diverse overnaturlige emner, så i princippet burde det have været ligetil for mig at klare denne dags udfordring, men nej. Af alle de spændende ting at vælge fra står jeg stadig med det problem, at de er for svære for mig at tegne med dotting penne på neglene. Jeg valgte derfor at holde det nogenlunde sikkert med spøgelser.

Venstre hånd


















Højre hånd





















Farver brugt:
Wet n Wild - E2072 Bite the bullet
La Femme - 126
Gosh - 75 Avantgarde

1 kommentar:

  1. Jeg synes, at det var et lidt svært emne at tage inspiration i, så jeg synes at det er sjovt at vi begge to tænkte på spøgelser :)

    SvarSlet