torsdag den 16. august 2012

30 dages challenge - dag 16: tribal

Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke er særlig vild med de fleste tribal negle derude. Farverne og mønstrene passer ikke til ordet "tribal" inde i mit hoved. Jeg var teenager, da tribal perioden gik helt amok. Alle skulle have hættetrøjer med tribal mønstre, og tatoveringer blev lavet i hobevis med inspiration af tribal mønstre. Og de var alle sorte. Så i mit hoved er tribal altså sort. Jeg ville lave noget anderledes og printede derfor en drage lavet i tribal inspireret design, men jeg fejlede stort. Papiret var slet ikke til at få til at sidde fast på neglen, og det så virkelig grimt ud, så det blev fjernet igen så snart, billederne var taget. 

Venstre hånd
Højre hånd
Og så lige en off topic besked, fordi jeg er lidt stolt af mig selv: Jeg har i dag været røgfri i 4 måneder, og kæresten har sagt, at jeg godt må give mig selv neglelak som ros. ;-)

3 kommentarer:

  1. Neiiiii!! Tillykke med mærkedagen, og også med det neglelak, du køber lige om lidt! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. De er netop blevet vist frem i Negle Lir gruppen. ;-)

      Slet
  2. Hvor er du sej, sådan at skippe smøgerne! Tillykke med de første 4 mdr :-D

    SvarSlet