tirsdag den 14. august 2012

30 dages challenge - dag 14: blomster

Jeg har aldrig dottet blomster før, men det så mega nemt ud i en tutorial, så det satsede jeg på, at jeg sagtens kunne klare. Jeg blev klogere. Resultatet blev ikke synderlig kønt, og der skal vist arbejdes en del med det, før jeg kan vise et ordentligt produkt frem. Nevertheless, så fik jeg da lavet noget, der lignede blomster, og resultatet skal selvfølgelig vises frem.

Venstre hånd





















Højre hånd





















Farver brugt:
HOT - SS12-58 Lime glamour
Technic - Vegas baby
Depend - 035

4 kommentarer:

  1. Jeg har også problemer med dottede blomster. Dine er endda flottere, end dem, som jeg kan præstere :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Cutepolish får det bare til at se så let ud i hendes tutorial. Det er ikke fair. :-p

      Slet
  2. De blomster er da superflotte :-D Bundfarven passer dog ikke så godt til dem synes jeg, men det kan jo også være min skærm der gør det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det var en af de gange, hvor farverne matchede bedre sammen inde i mit hoved end i virkeligheden.

      Slet