mandag den 13. august 2012

30 dages challenge - dag 13: dyr

Så går denne udfordring for alvor i gang, synes jeg. Jeg var lidt nervøs for denne dags challenge, og jeg overvejede da også, om jeg bare skulle lave poteaftryk igen, men så valgte jeg alligevel at prøve noget helt nyt. Dagens design er blevet mariehøns. Jeg synes selv, det er et kært design, og jeg har længe ønsket at prøve at lave det faktisk, så nu er det blevet gjort. Det bliver ikke let at fjerne det igen til morgendagens challenge, for jeg synes jo, det er kært at kigge på.

Off topic information: Jeg har præsteret at tømme min første neglelak helt. Det var den sorte Depend, som endte med at lide døden efter dette look i dag.

Venstre hånd:





















Højre hånd





















Farver brugt:
Tigeren - Rubin rød
Depend - 039
La Femme - 126

6 kommentarer:

  1. Nåhr, de er søde! Godt du valgte dem i stedet for poterne :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg er også selv tilfreds. :-)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Ej hvor er de bare søde! Elsker den slags! Ville blive blive super glad hvis du måske også havde lyst til at tage et kig forbi min blog :)

    //regitzelauras.blogspot.com

    SvarSlet