lørdag den 11. august 2012

30 dages challenge - dag 11: prikker

Jeg har valgt et simpelt prikke design i dag, og det er der en helt bestemt grund til. Kæresten og jeg har været sammen i 5 år i dag, så vi skal ud og spise, og jeg vil ikke dukke op på en restaurant med negle, der ligner noget, jeg har samlet op og taget med hjem fra en børnehave af. Samtidig var dette look en god undskyldning for at lege med min nye OPI igen. :-p

Venstre hånd





















Højre hånd





















Farver brugt:
OPI - Metallic 4 life
L'oréal - 207 Babydoll

4 kommentarer:

  1. Tillykke med 5 års-dagen!! Jeg håber, at I har en hyggelig aften! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er lige kommet hjem. (Ja, det er tidligt, men vi kan godt lide at spise tidligt.) Og det var rigtig hyggeligt. Vi tog på vores yndlingsrestaurant - en kinesisk - og deres peking and var lækker som altid. :-)

      Slet
    2. Dejligt! :) Vi spiser også altid tidligt. Det er en stor fordel, hvis man skal på restaurant, for man kan stort set altid få bord uden at bestille først :)

      Slet
    3. Præcis. Vi plejer at spise kl 17, hvis det kan lade sig gøre.

      Slet