torsdag den 19. juli 2012

Vandmænd

Jeg har her til aften lavet vandmænd på neglene. Min nye Splash dive lak passer jo perfekt til et vand design, så det var bare om at komme i gang med at have det lidt sjovt.

Til dette look har jeg brugt:
Depend - 295
Depend - 250
Depend - 039
Depend - 317
HOT - SS12-54 Splash dive
Min grønne dotting pen og min gule dotting pen














Læg først Depend nr 295 på alle neglene.





















Brug den tykke ende af den grønne dotting pen til at lave tre streger på hver negl med Depend nr 250.





















Lav derefter kroppen over de tre streger ved brug af samme farve og samme side af dotting pennen.





















Lav to prikker som øjne med Depend nr 039 og den tykke ende af den grønne dotting pen.





















Brug samme farve til at lave en mund men benyt nu den tynde ende af den gule dotting pen i stedet for.





















Lav kinder med Depend nr 317 og den tynde ende af den grønne dotting pen.

















Påfør Splash dive på spidsen af neglene og smør den korrekt ud med den tynde ende af den gule dotting pen.





















Og så er looket færdigt.












3 kommentarer:

  1. hvor er de nuttede!!! :-D må selv prøve det der, på et tidspunkt :p

    SvarSlet
  2. Hvor fint - meget kreativt (:

    - Kit

    SvarSlet