onsdag den 11. juli 2012

Torden og regnvejr

Jeg fik inspirationen til dette look serveret på et sølvfad, i det lynet slog ned i vores hjem forrige fredag og ødelagde en del ting. Nu har jeg efterhånden fået den oplevelse så meget på afstand, at jeg kan begynde at se det komiske i det, så derfor har jeg malet torden og regn på neglene. Desuden beskriver dette look vel egentlig det danske sommervejr meget godt. ;-)

Til dette look har jeg brugt:
Opi - Fly
Depend - 206
L'oréal - Exotic canaries
Depend - 041
Min grønne, gule og lyserøde dotting penne












Start med at lægge Opi lakken som grundfarve på alle neglene.










Brug derefter den tynde ende på den grønne dotting pen og Depend nr 206 til at lave faconen på skyerne.





















Brug derefter den tykke ende på samme dotting pen til at farve skyerne helt i samme farve.




















Brug den tynde ende på den gule dotting pen og L'oréal farven til at lave lyn med.


















Brug den tynde ende på den lyserøde dotting pen og Depend nr 041 til at lave regndråber med. Kør identisk med tre prikker i hver række af gangen. Det skulle gerne ende med 25 prikker på tommelfingeren, 20 prikker på ringefingeren og 15 prikker på lillefingeren. Har du længere negle end mig, vil du skulle have mere end tre prikker i hver række.




































Og så er looket færdigt.































Ingen kommentarer:

Send en kommentar