mandag den 16. juli 2012

SPLAT! Ups, jeg tabte malingbøtterne

I dag har jeg lavet et malingpletterdesign aka splatterdesign.

Til dette look brugte jeg:
La Femme - 126
Tigeren - Rubin rød
Depend - 041
MaxFactor - 15 Glam green
L'oréal - 302 Exotic canaries
Min grønne dotting pen













Først malede jeg alle neglene hvide med La Femme lakken. Der skulle to lag til at dække ordentligt.


















Så skulle der laves splat. Det gode ved dette design er, at pletterne ikke skal være identiske, så leg med det og hav det sjovt.

Jeg startede med Tigeren's Rubin rød. Brug den tykke ende af dotting pennen til at lave en stor plet nede i venstre hjørne af neglen.



















Brug derefter den tynde ende af samme dotting pen til at trække fire streger fra den store plet og lave fire små pletter rundt omkring på den hvide område.












Gør det samme i nederste højre hjørne med Depend nr 041.
















Gør det samme i øverste venstre hjørne med MaxFactor's Glam green.





















Afslut med L'oréal's Exotic canaries i øverste højre hjørne.




















Det er vigtigt, at du husker de fire små prikker rundt omkring på neglene med alle farverne, i det det hjælper til at give det et mere random look og samtidig et mere nøjagtigt "ups, jeg tabte malingen" look.

Og her er det færdige look så.
































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar