onsdag den 18. juli 2012

Sjov med glimmer

Jeg modtog i dag nail mail, hvor i der lå Splash dive lakken fra HOT. Det er en neglelak, jeg har sukket efter et stykke tid, og nu er den endelig min. Samtidig gav Casper mig Maybelline's Orange couture i gave i går, og jeg tænkte, at jeg da lige kunne teste både den og Splash dive. Dette gik også fint nok, men pludselig væltede barnet op i mig, og det barn mente, at nu skulle der leges med glitter, så der blev hentet fire glitter lakker mere ud i stuen, og så hyggede jeg mig ellers.
















Til dette look brugte jeg:
HOT - SS12-54 Splash dive
Maybelline - 460 Orange couture
Wet n wild - E425G Sparked
Tigeren - Glitter
Wet n wild - E469 Halucinate
HOT - SS12-51 Glitter glam










Læg først Splash dive på tommelfingrene.





















Mal de andre fingre i Orange couture fra Maybelline.















Læg Sparked oven på pegefingrene. Denne glitter skal dække meget i looket, og det jeg gjorde var at sørge for, at penslen var dyppet godt og grundigt i lakken, så der sad en stor dråbe for enden af  penslen, som jeg let kunne dryppe ned på midten af fingeren og derefter smøre glitteret ud på hele neglen.




















Læg en kant af Tigeren's glitter på langefingrene.





















Læg en kant af Halucinate fra Wet n wild på ringefingrene.




















Læg Glitter glam fra HOT på lillefingrene. Der er desværre fejlproducering i min Glitter glam, så den virker ikke efter hensigten og jeg må stort set hælde den ud af flasken og lægge et voldsomt tykt lag bare for at få lidt glimmer med ud sammen med den klare lak, og desværre bliver resultatet ikke særlig godt i sidste ende.



















Og så er looket færdigt. Det er nu rart at lade barnet komme op i en ind imellem. Jeg hyggede mig i hvert fald, mens jeg sad og legede med mit glitter.






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar