tirsdag den 3. juli 2012

Prikker - kun med Depend farver

For tiden render jeg rundt med prikker på neglene. Det er et utrolig nemt look at lave for nybegyndere, og det ser vældig yndigt ud bagefter.

Til dette look har jeg brugt:
Depend - 293
Depend - 005
Depend - 115
Depend - 035
Depend - 041
Depend - 317
Alle fem dotting penne fra mit sæt














Først lagde jeg nr 293 på alle neglene. Det er en smuk hvid perlemor, men jeg glemte helt at tage et billede af første del af processen, så det undskylder jeg for.

Så skulle jeg i gang med prikkerne.

Først brugte jeg den tykke ende af min grønne dotting pen og farve nr 005, som er en rød farve. Jeg lavede en prik på hver negl nede i hjørnet.















Så brugte jeg den tykke ende af min hvide dotting pen og farve nr 115, som er en mørkelilla farve. Jeg lavede to prikker på hver negle - en prik på hver side af den røde prik.














Så brugte jeg den tykke ende af min blå dotting pen og farve nr 035, som er en gul farve. Jeg lavede tre prikker på hver negle ved at starte mellem de to lilla prikker og bevægede mig hen over den ene lilla prik. Jeg må dog lige indskyde i farten her, at jeg næste gang vil vælge en mørkere farve end den gule, da den desværre er ret utydelig på afstand, når jeg er ude og lugte neglene på en normal dag.





















Så brugte jeg den tykke ende af min gule dotting pen og farve nr 041, som er en blå farve. Jeg lavede to prikker på hver negl over den anden lilla prik.

















Så sluttede jeg af med at bruge den tykke ende af min lyserøde dotting pen og farve nr 317, som er en lyserød farve. Jeg lavede en prik på hver negl over det sted, hvor de gule og de blå prikker mødes. Og så var looket klart til at blive vist frem.































Ingen kommentarer:

Send en kommentar