tirsdag den 17. juli 2012

Monster

Jeg har lavet nail art efter energidrikken Monster.

Før jeg starter på min guide er der lige visse ting, jeg må nævne...
1. Den grønne og den gule farve skiftede på mystisk vis farve til den anden farve, efter de blev lagt på sort baggrund, så jeg vil råde til at finde en anden grøn og en anden gul, hvis du selv skulle få lyst til at prøve dette look.
2. Jeg kom til at vende det første M i modsat retning, da jeg skulle lave højre hånd. Derfor vender M'erne ikke samme vej på begge hænder.
3. Ja, min ringefinger på venstre hånd er hævet i den ene side. Der skete det, at neglen voksede op i huden for nogle dage siden, og det havde åbenbart givet mig betændelse i fingeren, uden at jeg anede det. Bedst som jeg sad og lavede dette design, væltede det pludselig ud med betændelse. Jeg valgte at tømme den godt og grundigt, hvilket resulterede i, at fingeren blev mega øm og hævede op. Dog er der ikke mere betændelse i, og jeg håber på, at hævelsen ligger sig over natten.

Og nu skal vi i gang!

Til dette look har jeg brugt:
Depend - 039
Gosh - 606 Early green
Rimmel - 840 Blue eyed girl
Gosh - 581 Orange drops
Depend - 035
Min blå dotting pen













Jeg vil lige indskyde, at jeg valgte at lave dette look efter de fire Monster varianter, jeg har smagt:
Grøn (den originale)
Blå (light)
Orange (khaos)
Gul (ripper)
Der er flere varianter på markedet i andre farver.

Mal først alle neglene sorte med Depend nr 039.













Brug den tykke ende af dotting pennen til at lave et grønt M på begge pegefingre med Early green farven fra Gosh.





















Brug den tykke ende af dotting pennen til at lave et blåt M på begge langefingre med Rimmel's Blue eyed girl farve.





















Brug den tykke ende af dotting pennen til at lave et orange M på begge ringefingre med Orange drops farven fra Gosh.





















Brug den tykke ende af dotting pennen til at lave et gult M på begge lillefingre med Depend nr 035.





















Og så er looket færdigt.


























Lidt stemningsbilleder med Monster varianten Ripper, som jeg sad og drak, mens jeg lavede looket.






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar