søndag den 22. juli 2012

7 dages challenge coming up

Jeg har besluttet mig for at lave min egen lille 7 dages challenge i den kommende uge. (Altså, start i morgen og slut på søndag.) Det bliver dog kun med farver, men der skal dog bruges to forskellige farver hver dag. Farverne er besluttet på forhånd.

Listen kommer til at se sådan her ud:
Dag 1, mandag: rød/blå
Dag 2, tirsdag: gul/grøn
Dag 3, onsdag: sort/hvid
Dag 4, torsdag: brun/grå
Dag 5, fredag: orange/lilla
Dag 6, lørdag: pink/turkis
Dag 7, søndag: guld/sølv

Reglerne er meget simple. Der må ikke bare males skiftevis farve pr negl. Der skal minimum være en negl på hver hånd, hvor begge farver indgår. Ellers er der åbent for, om der skal laves mønster, leges med gradient, leges med water marple eller hvad man nu lige har lyst til.

Nogen der vil være med?      

8 kommentarer:

  1. Det lyder ellers spændende, men to challenges på én gang, det er vist lige i overkanten for mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå. Næste gang måske så... ;-)

      Slet
  2. God idé at du har lavet din egen Missy. :-) Jeg glæder mig til at følge den!

    Og så lige lidt kedelig teknisk info (Jeg håber du vil fjerne den trælse ting med at vi læsere skal indtaste en kode for at skrive en kommentar til dig :-p)

    På din blogger forside trykker du på indstillinger. Derefter på Indlæg og Kommentarer. På denne side står der et sted: Vis ordbekræftelse, den skal sættes til nej.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet. Jeg anede ikke, det var sat sådan op. Det burde være fikset nu, hvis jeg ellers fik trykket rigtigt.

      Slet
  3. Spænende challence, vil gerne deltage!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder fedt. Jeg er allerede fast læser af din blog, så jeg skal nok følge med hos dig. :-)

      Slet
  4. Synes også at den virker rigtig spændende, men jeg har lige startet min egen.. Måske skulle jeg udsætte den, da jeg ikke er begyndt endnu? Nej, det lader jeg vær med, for jeg har ikke tid til at skulle lave designs hver dag :( Det er ihvertfald en god idé, og vil følge dig:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, det er helt i orden. Følger også med hos dig.

      Slet