mandag den 30. juli 2012

30 dages challenge med start her d. 1.

Der er flere rundt omkring, som er i gang med en 30 dages challenge, som de startede på d. 1. juli. Jeg kunne ikke være med i juli pga tre arrangementer i de tre første weekender, så nu vil jeg forsøge mig her i august måned i stedet for. 30 dage, 30 challenges. Dog er der et par små ændringer i min variation frem for den originale. Dag 20 med water marple er blevet ændret, da jeg officielt har givet helt op på water marple. Det vil bare ikke lykkedes for mig, og jeg har efterhånden set mig så sur på det, at jeg nægter flere forsøg.

Listen ser sådan her ud:
Dag 1    Røde negle
Dag 2    Orange negle
Dag 3    Gule negle
Dag 4    Grønne negle
Dag 5    Blå negle
Dag 6    Lilla negle
Dag 7    Sorte og hvide negle
Dag 8    Metalliske negle
Dag 9    Regnbue negle
Dag 10    Gradient negle
Dag 11    Prikker
Dag 12    Striber
Dag 13    Dyr
Dag 14    Blomster
Dag 15    Delikat
Dag 16    Tribal
Dag 17    Glitter
Dag 18    Halv måner
Dag 19    Himmelrummet
Dag 20    Hjerter
Dag 21    Inspireret af en farve
Dag 22    Inspireret af en sang
Dag 23    Inspireret af en film
Dag 24    Inspireret af en bog
Dag 25    Inspireret af en fashion
Dag 26    Inspireret af et mønster
Dag 27    Inspireret af et stykke kunst
Dag 28    Inspireret af et flag
Dag 29    Inspireret af det overnaturlige
Dag 30    Inspireret af en tutorial

1 kommentar:

  1. Det bliver spændende - jeg glæder mig til at se dine resultater :)

    SvarSlet