torsdag den 28. juni 2012

Kiwi

I dag har jeg lavet kiwi negle.

Til dette look brugte jeg:
MaxFactor - 15 Glam green
La Femme Beauty - 126
Depend - 039
Min gule dotting pen og min hvide dotting pen














Først lagde jeg Glam Green fra MaxFactor. Der skulle to lag til at dække. Egentlig vil dette look nok se bedre ud med en lysere grøn, men jeg havde lige købt denne grønne i dag, så jeg måtte bare lige prøve den.

















Så kørte jeg forsigtig med La Femme's hvide lak i midten og lavede en tyk streg. Midterstregen er lavet med den tilhørende børste til lakken. Bare kør forsigtigt så du ikke får det smattet for meget ud til siderne. Det behøver ikke være fuldstændig identisk på neglene. Husk på at ingen kiwi ser identisk ud heller.















Så brugte jeg den tynde ende på den gule dotting pen til at lave hvide striber ud fra midten af.





















Så sluttede jeg af med at bruge den tynde ende på den hvide dotting pen til at lave to sorte prikker mellem hver af de hvide striber. Hertil brugte jeg naturligvis Depend lakken.















Ingen kommentarer:

Send en kommentar