tirsdag den 26. juni 2012

Kirsebær

Endelig lykkedes det mig at lave et design med mine dotting penne, som jeg er tilfreds med. Jeg render nu rundt med kirsebær på alle 10 negle, og jeg er selv rigtig glad for looket. Jeg kan ikke vente, til kæresten kommer hjem i aften, så jeg kan vise ham det. (Selv om han dog roser mig for alt, jeg laver på neglene.)

Til dette look blev der brugt:
Mua - Shade 16
Depend - 091
Gosh - 606 Early green
Min grønne dotting pen og min lyserøde dotting pen











Først lagde jeg Mua. Der skulle to lag til at dække neglene helt.














Så brugte jeg den tykke ende på den grønne dotting pen til at lave to prikker på hver negle med Depend farven.














Så brugte jeg den tynde ende på den lyserøde dotting pen til at lave to streger på hver negl med Gosh farven. Stregerne blev trukket fra prikkerne, så de mødes lidt over dem. Og så er looket færdigt.













Lige lidt stemningsbilleder at slutte looket af på.































Ingen kommentarer:

Send en kommentar