fredag den 22. juni 2012

King Diamond

Denne uges udfordring i facebookgruppen er "musik", så det har jeg forsøgt mig med i dag. Det er jo et bredt emne, som der kan laves mange sjove ting ud af, men jeg valgte at træne lidt videre med mine dotting penne ved at lave King Diamond's tegn. Jeg har været fan af King Diamond i 20 år nu, og der er stadig ikke kommet nogen anden sanger på banen i alle disse år, som har kunne feje ham af førstepladsen hos mig.

Til dette look brugte jeg:
Rimmel, 840 Blue eyed girl
Rimmel, 215 Cupcake pink
Depend, 039
Min lyserøde dotting pen da det er den dotting pen med mindst/tyndest ende












Først lagde jeg Blue eyed girl på tommelfinger, langefinger og lillefinger. Den dækker utroligt godt, så et lag er nok.

















Så lagde jeg Cupcake pink på pegefinger og ringefinger. Den dækker ikke lige så godt som den blå, så der skulle lægges to lag.









Så gik jeg i gang med Depend's sorte og min dotting pen og lagde King Diamond's tegn oven på de to lyserøde fingre. Jeg startede fra roden af og lagde en lang streg ud mod spidsen af neglen. Lavede hullerne for enden derefter, og sluttede af med de to streger på den lange midterstreg.
























Lavede selvfølgelig looket på begge mine hænder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar