onsdag den 20. juni 2012

Kæder på neglene

Jeg modtog min første nail mail i dag. Normalt har jeg kun købt neglelak i butikker, men da jeg så denne her til salg, var jeg straks vild med den. Det var svært at styre sig og ikke bare flå den ud af indpakningen, men jeg fik den da helskindet ud uden at tabe den. Da jeg stod med den i hånden og så den i virkeligheden, blev jeg straks endnu mere vild med den. Jeg glæder mig meget til at kombinere den med forskellige farver.

Der er tale om denne neglelak fra Wet N Wild, som hedder Halucinate.





















*roar* Kitty wants!

















Efter jeg havde savlet over lakken, besluttede jeg mig for at stille den til side og lege lidt med mine negle. I går lagde jeg jo farven Fluorescent pink fra e.l.f. på neglene, og i dag besluttede jeg at spice looket lidt op med nogle kæder, i det jeg alligevel var ved at smide nogle halskæder ud. Jeg vil tage jer gennem den simple nail art med en lille billedserie.

Step 1:
Hav en tynd halskæde.











Step 2:
Hav en knibtang. Eller som i mit tilfælde: Hav en kæreste med en værktøjskasse, som du kan rode igennem efter en knibtang.











Step 3:
Klip kæden i små stykker som matcher neglene.





















Step 4:
Smør en top coat på neglen og læg forsigtigt kædestykket oven på. I mit tilfælde brugte jeg Rimmels base/top coat. Når kæderne sad godt fast, smurte jeg igen lidt top coat hen over kæderne. Smør meget forsigtigt da kæderne let kan blive rykket af.

















Og her er så det færdige resultat.










































Ingen kommentarer:

Send en kommentar