torsdag den 21. juni 2012

Jeg glimter i sollys

I sparkle in sunlight! Okay, jeg er ikke en wannabe vampyr fra en dårlig teenagefilm, (og lad nu være med at lade hadet løbe af med dig bare fordi jeg ikke også er fan af Twilight sagaen - der skal være film til alles smag), men mine negle glimter smukt i sollyset i dag.

Jeg har leget med disse to neglelakker:
Rimmel, 605 Purple reigh
Wet n wild, E469 Halucinate

















Først lagde jeg Purple reign. Der skulle tre lag til, før den dækkede helt. Det er første gang, jeg bruger en Rimmel lak, så jeg ved ikke, om det altid er sådan for deres mærker, eller om jeg bare har været uheldig med denne her. Anyway, lilla negle først.














Derefter et tykt lag af Halucinate, så jeg fik glimmer oven på den lilla farve. Billedet er taget indenfor med et amatør digitalkamera, så det kan desværre ikke ses lige så godt, som det ser ud i virkeligheden.

















Jeg er vild med Halucinate, som jeg modtog i går. Jeg glæder mig til at bruge den hen over andre farver også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar