tirsdag den 19. juni 2012

Fluorescent pink fra e.l.f

I dag har jeg været i Ikea efter en høj og smal reol til at kunne fylde op med neglelak og diverse neglelir. Nogle vil nok synes, det er en tosset idé at købe en reol for det formål, men jeg er jo blevet hooked på hele den her negledille. Jeg har en fantastisk kæreste (forlovet helt nøjagtig), som støtter mig i dette projekt og har samlet reolen for mig her til aften. Elsker min Casper!

Imens han legede "smart handyman" (som han selv formulerede det), fjernede jeg havfruerne fra i går og lagde fluorescent pink fra e.l.f. på mine negle.














Det er en okay fin farve, men jeg har stadig valgt at sætte den til salg i dag. Jeg er meget kræsen, når det kommer til lyserød, og jeg har allerede flere forskellige liggende, så der skal sorteres lidt ud.

Jeg lavede dog lige en lille billedserie, mens jeg ventede på, at reolen blev samlet færdig.
































Ingen kommentarer:

Send en kommentar