mandag den 18. juni 2012

Alle mine lakker

Jeg vil starte ud i dag med at vise det neglelak, der pt befinder sig i mit hjem. Ikke alt har været åbnet og prøvet endnu, men det meste har dog. Jeg tænkte, at det ville være den bedste måde at starte min negle-blok ud på. Fremover vil der naturligvis kommer forskellige indlæg, når jeg har leget med de diverse lakker på mine negle, men i dag nøjes jeg med fremvisning af "legetøjet". Billederne viser lakkerne fra lys (venstre) til mørk (højre). Under billederne vil der stå farvekoder på lakkerne, igen fra venstre mod højre.

DEPEND

042 - lys guld
035 - gul
242 - orange med glimmer
244 - laksefarvet (2 stk)
091 - rød
005 - rød
054 - lysegrøn
260 - mørkegrøn
295 - lyseblå
252 - mørkeblå med glimmer
041 - mørkeblå
058 - lyselilla med glimmer
202 - lyselilla (2 stk)
115 - mørkelilla
230 - brun
250 - lysegrå
206 - mørkegrå (2 stk - den ene havde dog lige forlagt sig, da jeg tog billeder)
291 - sølv med glimmer
039 - sort

ZIZZI













Bronze - bronze med glimmer
Party brown - lysebrun med glimmer
Nougat - mørkebrun
(Zizzi mærkerne har ingen talkoder, kun navne. Lakkerne kan ikke købes i nogen butikker men gives derimod ud til specielle arrangementer i Zizzi butikkerne.)

LA FEMME BEAUTY

















126 - hvid

L'ORÉAL















207 Babydoll - lys lyserød
302 Exotic canaries - mørkegul
609 Divine indigo - lilla/blå

HOT

















SS12-67 Mint candy - mint grøn
SS12-66 Wild ocean - lyseblå
SS12-70 Cherry berry - kirsebærrød med glimmer

GOSH












551 Sweet peach - mørkegul med glimmer
554 Gold - guld med glimmer
606 Early green - lysegrøn
581 Orange drops - orange
75 Avantgarde - rød/brun

LP

















07 Pink panic - pink
28 Raspberry chocolate - rød/brun med glimmer

E.L.F.















Gum pink - lyserød
Fluorescent pink - lyserød
(E.l.f. mærkerne har ingen talkoder, kun navne.)

RIMMEL
 















215 Cupcake pink - lys lyserød
840 Blue eyed girl - blå
605 Purple reign - lilla

OPI













Mørk turkis
(Der står hverken talkode eller navn på denne lak. Det er en, jeg har fået i gave, så jeg aner virkelig ikke, hvad den hedder.)

MUA














Shade 16 - lyserød
Shade 24 - lyselilla
Shade 9 - blå

Af alle disse lakker mangler jeg stadig at prøve den ene fra e.l.f., den fra Opi, de tre fra Rimmel og de tre fra Mua. Alle de andre har jeg prøvet og har faktisk også billeder af alle farverne på mine negle, men jeg skal nok skåne jer for så mange billeder lige nu.

Til slut vil jeg lige vise mine dotting penne frem også.

3 kommentarer:

  1. Til lykke med dine nye blog :)
    Du skal huske at sætte en "follow me" på :)
    Og det vil være en rigtigt god ide at slå word verification fra!

    Du har nogle smukke lakker, jeg glæder mig til at se dem i brug!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har virkelig svært at finde rundt i indstillingerne herinde, så jeg ved ikke lige, hvordan jeg gør.

      Slet
  2. Tillykke med bloggen!!! Glæder mig til at følge med her. Og det der med nail art...det var jeg også sk... dårlig til i starten. Så din indstilling er den helt rigtige ;)

    SvarSlet